Τρίτη 28 Οκτωβρίου 2014

Πράξη Ανάρμοστη σε Όχθη Συλλαβής

δεν είμαι παρά μονάχα οι στάχτες μου  
στην όχθη μιας συλλαβής 
απροσάρμοστος ήχος ασκητεύων 
σε αλύτρωτη κόλαση κινδύνου
χορτασμένοι έρωτες στείροι 
δολοφόνησαν όραμα αδρασκέλιστο
σε κείνο το χάος το ασχημάτιστο 
που με καλούσε άγνωστος έκπτωτος

φανοί αθόλωτα μάτια τη νύκτα ρημάζουν 
σε ξέσκεπο τραγούδι σκαρφάλωσαν
ισορροπώ τη στιγμή μου  σε γράμμα άηχο
εγώ ο ένας που χτυπήθηκα  από πράξη ανάρμοστη
και πώς να ξεφύγω των εξευτελισμών 
βιαίων ελπίδων βολικών αρετών τεχνάσματα
κι έγινα ο κανένας που ματώνει σε κόλαση άγνωστη
πόρνη στιγμή ψεύδους γεννήθηκε εξεγέρθη ο φόβος 

μεθυσμένα συλλαβίζω στης ασχήμιας το πρόσωπο
και δε θέλω να βαδίσω στην καρδιά συνωμότης θάνατος
εξαργυρώνω μια μικρή ευτυχία πάνω σε λεπίδες αιμόστακτες
ανήσυχος απροστάτευτος σε πράξη δράματος ακάλεστου
ποταμού τον ρου παραβίασα και ταξιδεύει ανάποδα
και η απώλεια δυσνόητη από πάντα στων ασπαλάθων την αγκαλιά
έφθασε η βροχή άδεια από ήχους για να πάρει τις λέξεις μου 
ποιος συνωμοτεί με τα φεγγάρια σε μακρινά ξέφωτα;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου