Κυριακή 12 Οκτωβρίου 2014

Σχοινοβάτης στη Μοναξιά

πάνω στις αγχόνες σήπονται
συνειδήσεις ανεξόφλητες
αποσκευές αχρησιμοποίητες
πόθοι φτερούγιζαν 

σε λαβωμένη ώρα δύστοκη
σε μεσημέρια αβοήθητα 

στην απελπισία βύθισμα

πάλι έναν άθλο απόσωσα
σχοινοβάτης στη μοναξιά μου
έσπασε η μνήμη
σε νύκτα πρόωρη φιλώντας έρημο
δεν εμπιστεύομαι
τόλμη που τρικυμίζει ως αέρινο φιλί
θύμα και θύτης
στις άτολμες μέρες λιγοστεύω
κουφάρια τρόμου
σε λέξεις άγνωστες
μονάχα εκείνες
άγνωστος γνώριμος πόνος
θέριεψε στην όχθη της αβύσσου

οι θάλασσές μου σίγησαν
πλάγιασα σφαδάζοντας
δεν έχω όνομα ,
δεν έχω ήχο ,
ουδέ προορισμό
κι αν έχω βήματα
δεν έχω χνάρι και σκιά ,
ήλιος με μάτωνε
αλήτη θάνατο ντύθηκα
ξαστόχησα
θεό δε θέλησα
με κούρσεψε η τόλμη και πες μου !
έλα λοιπόν και πες μου
σε ποιο θρήνο η χαμένη αλήθεια περπατά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου