Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2014

Οι Λέξεις


Ξεχείλησαν οι λέξεις και χύθηκαν..
έμεινα βουβός να περιμένω...
στέκω εδω που είμαι 
κερδίζω κοπιαστικά την αντοχή...
δεν γνωρίζω παρά μονάχα εμένα...
ψάχνω τις λέξεις από σκοτάδι σε σκοτάδι ... 
κι έμαθα πως για να πάρω τα δώρα απ τις λέξεις
πρέπει να δώσω
και πώς να νικήσω αυτήν την άρνηση του δούναι 
και την αγάπη του λαβείν .
πώς αποκτιέται η αντίληψη 
της φύσης των πραγμάτων
με την απαλότητα και την αντιστροφή των.."θέλω"
κι ήλθαν οι λέξεις κι αποσυντέθηκαν
έδωσα την πιο ακριβή πνοή ,
αίμα και θάνατο...
κι εκει που πίστεψα πως χάνω 
ότι κι αν είχα ως εδώ, 
λυτρώθηκα και πήρα τόσα κι άλλα τόσα... 
οι λέξεις δε μου ανήκουν 
εγώ ανήκω σε αυτές...
κι εκείνες όλο μου λεν πως είναι μοναχά δικές μου..
κανείς δεν έχει δύναμη δίχως αυτές κι αυτές χωρίς τον έναν ..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου