Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2014

Κουρέλια Λέξης

άλαμπη ζωή κι ούτε θυμάμαι πως τη διάβηκα
κάποτε στράφηκα στις άτυπες ώρες που μάνιαζαν
σκιές δεμένες σε άλυσσο ανταριασμένες φόνισσες
μονάχα το πρόσωπο του πόνου με τ' άγρια καρφιά του
κακογερνούσε η ανάσα μου σαν ειπα να τελειώσω με το χρέος μου

ούτε ένα χάδι σα γύριζα απ το θάνατο
κρύφθηκα σ έναν στεναγμό και δάγκωσα τον κάθε μου λυγμό
σκλάβα σκέψη αλάθευτη πόρνη ατένιζε μέσα στη φυγή μου
πόσες φυγές διέπραξα ούτε που θέλω να θυμάμαι
σώπα τώρα και μη μιλάς καθώς ξανά θα με σκοτώνεις
με το μικρό σου άγγιγμα τ ανίερο φιλί σου
περήφανη απολιόρκητη θα ανέβω στ' όνειρο να επαναστατήσω
έσπασα όλα τα δεσμά μου ένα -ένα μα κοίτα! κοίτα σου λέω!
διόλου δεν πόνεσα! αλητεύω στα άγνωστα λημέρια ενός έρωτα
ανάσταση που χάνεται σ' ανέγγιχτα αγγίγματα και αρέσκομαι
ξέρω πως θα επιστρέψω στο θάνατο γιατί είναι ασήμαντη η ώρα
μαθαίνω την αφοβία μα δε θα κουραστώ... τόσο που αγωνίστηκα !
δε θα καταφέρω ποτέ το αδύνατο
ξέρω πως θα χαθώ σε ανομολόγητο πάθος μικρό σεριάνι σωτηρίας
δεν το τολμώ σε όνειρο...
ποιός ειν ο δίκαιος σκοπός και ποιά ειν η αλήθεια;
κουρέλια λέξεις μάζεψα να ξεδιψάσω τη ζωή
μ αυτή δε λογαριάζει
με μια οργή υφαίνω βραχνάδα αμέθυστη στο πιο μικρό τραγούδι
δεν ξημερώνει χρήσιμο ...
μονάχα μιαν ανάγκη της ψυχής και μόνη αυτή διαβαίνει
θυμάσαι που σ αγάπησα;
ασήμαντα σημαντικά κι ο θρήνος που σε σπάει
μην τον αφήνεις να σε πιει
θα πλημμυρίσουν οι αιώνες ματωμένες κραυγές
πάντα αυτό μου έλεγες ...δε θέλω να ραγίσω τη μέρα μας
με κερδισμένους θριάμβους σώσε τις νύκτες που ανατέλουν....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου