Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2014

Μήνας Αυτόχειρας

μια θύμηση παλιά που κάπνιζα
ευκίνητη
σημαδεμένη από δάκρυ διάφανο
διεστάλλει να εξομολογηθεί
και δεν την άφησα

ήταν σπασμένη από βρόχινο νερό
και γέρνοντας μες στην ψυχή με ράγιζε
πόσες αταξίες υπονοούμενα
κι εγω τον έρωτα δε γνώριζα
σκάλωσε στις συμπληγάδες άρωμα
από ήλιο διάτρητο
ανομολόγητοι κατέληγαν τυφλοί
οι δυό ευαυτοί μου κι ο ένας βάδιζε πρωί
απο που έρχεται η νύκτα πάντα ήξερα
εκει καλά στεκόμουν με μιά λέξη , μουσική
μες την αλήθεια μου μάτωνα και πονούσα
ροκ αυτοκτονίες ονείρων και η όρασή μου άκουγε
αχαλιναγώγητες πεθυμιές δολοφονημένα πάθη
απ το αόρατο στάθηκαν σιωπές αξελόγιαστες
δεν εχω που, σε ποιον να φωνάξω μες τον ύπνο μου
στην κατανόηση του ζεν και δε διέπραξα
δεν προορίζομαι για πουθενά
με τόσους αμίλητους φόνους
κι ουδε τα μάτια σφάλισα απο τότε
τίποτα δε με άγγιξε πια , βυθισμένη σε θάλασσες
τίποτα δεν άγγιξα καθώς τίποτα δε ζούσα ...
κι ήταν Μήνας αυτόχειρας και ώρα βυθισμένη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου