Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2014

Κατακτήσεις

Όλα τα έχω μπερδέψει
δεν ξεχωρίζω τη διαφορά
στο ναι και στο όχι
έχουν άρα γε πραγματικά διαφορά;
υπάρχει διαφορά
στο καλό και στο κακό;
κι αν όπως λεν υπάρχει,
τι χρειάζονται τα παραθετικά;
γιατί να φοβάμαι
ότι φοβούνται οι άλλοι;
τι ανοησία!
όλοι βιάζονται
εγώ πηγαινοέρχομαι
σαν τα κύματα
και πάντα είμαι εδώ
οι άλλοι λένε πως είναι σαφείς
εγώ δεν είμαι ...
αλλά γνωρίζω ο,τι είμαι αδύναμος
όλοι έχουν πολλά,
αλλά χρειάζονται πιότερα
εγώ δεν έχω τίποτα
και αισθάνομαι πλήρης
βέβαια ! βέβαια !
είναι που τα έχω μπερδέψει
όλοι είναι έξυπνοι ,
τα καταφέρνουν όλα
μονάχα εγώ
είμαι βαρύς και βλάκας
για τούτο είμαι ως ανήσυχος άνεμος
είμαι διαφορετικός
και με τρέφει η μεγάλη μάννα
έτσι αναγνώρισα και κατέκτησα το μη εικονικό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου