Πέμπτη 23 Νοεμβρίου 2017

Εκείνο το Θαύμα

Κοιτούσα με τα ραγισμένα μάτια μου
του κόσμου την εικόνα φορτωμένη δάκρυα
τα γυμνά μου πόδια παρθένους δρόμους έσχισαν
γύρευα αισθήσεις ναρκωμένες από ευγνωμοσύνη
σαν πέρασα του δειλινού το κατώφλι
έσπασε το φως πάνω στου στέρνου μου την πληγή
χύθηκαν σπόροι αδούλωτοι και γέμισε αμαρτία η γης
τίποτα δεν αναγνώριζα
όλα δουλωμένα σε συνήθειες
κρύφτηκαν σε υπακοή και πού να εξομολογηθούν;
άνοιξε η μήτρα της γης
πυρακτωμένες εικόνες ξεπήδησαν
απλές εικόνες καθημερινές .Σαν τι φαντάστηκες;
Όλα όσα η συνήθεια κατασπάραξε εδώ εμπρός μου
και δεν στάθηκε μπορετό να σε μυήσω στο θαύμα
να δικαιωθώ ούτε που σκέφθηκα καθώς βασιλεύει το μάταιο
απορώ που ανασαίνει η ψυχή μου ακόμη
ανασαίνει ολοένα ανασαίνει κι όμως μένει αχόρταγη
απροσκύνητη πάντα  θα μένει να κοιτάζει εκείνο το θαύμα
κι εγώ να κουβαλώ τον ιδρωμένο από αίμα λόγο της
να μου εξάπτει τη θέληση να δω σαν την πρώτη φορά
το φως ,εκείνο το φως της αιώνιας αποκάλυψης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου