Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2016

Μνήμες ...

όταν ήμουν στην τρίτη τάξη του Δημοτικού....εκεί κάπου γύρω στα εννιά -μισόν αιώνα πίσω και βάλε...-στο μάθημα των θρησκευτικών έπεσα σε σκέψη κατά πως συνήθιζα... και παντελώς αυθορμήτως ρωτώ το δάσκαλο....αφού ήταν πρωτόπλαστοι κι έκαναν δυο γιους πως κι έφτιαξαν τον κόσμο; άρα η Εύα παντρεύτηκε τους γιους της και τι θρησκευτικά είναι αυτά;
ο δάσκαλος ήταν και καινούριος, πρώτη χρονιά μαζί μας.... χάνει το χρώμα του ... παίρνει ένα παντελώς βλακώδες ύφος....μετά γίνεται χρώματος μπλαβί, με αρπάζει με πετάει έξω και ουρλιάζοντας είπε: αει στο διάολο διάολε με τους γονείς θα ξανάλθεις.....πάω στο σπίτι, λέω τα καθέκαστα, τέζα η μητέρα . κάπως ξεκαθάρισαν τα πράγματα, αλλά το πως δεν ξέρω, έκτοτε είχα μυστικά με το δάσκαλο γιατί μου είπε όταν έχω απορίες να του τις λέω στο διάλειμμα.......από τότε είμαι στη συμμορία..... η διήγηση μου, είναι απολύτως αληθινή...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου